Ми використовуємо файли cookie
Ми активуємо всі файли cookie за замовчуванням, щоб забезпечити належне функціонування нашого веб -сайту, реклами та аналітики відповідно до Cookie Policy та Політики конфіденційності.
Модуль надає можливість швидко зареєструвати пацієнта на прийом. Форма реєстрації дозволяє працювати з графіками роботи лікаря, завантаженості кабінетів та запису на прийом. Вона має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та необхідні підмодулі для ефективної роботи контакт центру, адміністраторів та інших співробітників згідно процесу медичного закладу.






Основною задачею модулю “call-center“ є прийом, обробка та здійснення вихідних дзвінків до пацієнтів клініки. Завдяки інтеграції з іншими модулями системи адміністратори легко та ефективно працюють зі зверненнями пацієнтів, а керівництво клініки контролюють якість виконання обов’язків.

Зручний модуль який відображає рух пацієнта в медичному закладі в форматі "канбан" - різні статуси та сигнальні позначки, дозволяють персоналу швидко орієнтуватись та контролювати переміщення пацієнта. Наприклад адміністратор відмічає факт прибуття пацієнта і спостерігає за його маршрутом.

Це гнучкий, функціональний календар для роботи з записами та перегляду статусів. Він дозволяє за лічені секунди записати пацієнта, який вже є в системі або створити картку. Візит пацієнта може тривати 20 хвилин, півгодини, 50 хвилин - можливо вказувати довільні часові інтервали, керуючись потребами пацієнта.

Модуль дає можливість заносити та зберігати дані про клієнтів, швидко знаходити потрібну карту пацієнта та редагувати її, додавати спеціальні помітки. Завдяки розумному пошуку легко уникнути дублювання даних при прийомі в різних філіях одного хворого.







Ми створили унікальний продукт на ринку інтегрувавши між собою платформу телемедицини REMED TELEMEDICINE та МІС REMIS - це дозволяє комплексно надавати медичні послуги як онлайн з можливістю попередньої відаленної діагностики використовуючи портативні медичні прилади, та повним супровідом пацієнта до або після візиту до вашого медичного закладу.