remed.care

Реєстратура

Модуль надає можливість швидко зареєструвати пацієнта на прийом. Форма реєстрації дозволяє працювати з графіками роботи лікаря, завантаженості кабінетів та запису на прийом. Вона має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та необхідні підмодулі для ефективної роботи контакт центру, адміністраторів та інших співробітників згідно процесу медичного закладу.

remed.care
remed.care
remed.care
remed.care
remed.care
Багатофункціональний інструмент роботи з записами, руху пацієнта в медичному закладі
remed.care
Контакт центр

Основною задачею модулю “call-center“ є прийом, обробка та здійснення вихідних дзвінків до пацієнтів клініки. Завдяки інтеграції з іншими модулями системи адміністратори легко та ефективно працюють зі зверненнями пацієнтів, а керівництво клініки контролюють якість виконання обов’язків.

remed.care
Канбан

Зручний модуль який відображає рух пацієнта в медичному закладі в форматі "канбан" - різні статуси та сигнальні позначки, дозволяють персоналу швидко орієнтуватись та контролювати переміщення пацієнта. Наприклад адміністратор відмічає факт прибуття пацієнта і спостерігає за його маршрутом.

remed.care
Календар

Це гнучкий, функціональний календар для роботи з записами та перегляду статусів. Він дозволяє за лічені секунди записати пацієнта, який вже є в системі або створити картку. Візит пацієнта може тривати 20 хвилин, півгодини, 50 хвилин - можливо вказувати довільні часові інтервали, керуючись потребами пацієнта.

remed.care
Пацієнти

Модуль дає можливість заносити та зберігати дані про клієнтів, швидко знаходити потрібну карту пацієнта та редагувати її, додавати спеціальні помітки. Завдяки розумному пошуку легко уникнути дублювання даних при прийомі в різних філіях одного хворого.

remed.care
Можливості модулів реєстратури
remed.care
Запис на прийом
  • запис пацієнтів на прийом по різним каналам: телефон, сайт, мобільний додаток або особисто;
  • перегляд розкладу лікарів;
  • налаштування параметрів запису;
  • підтвердження записів та створення задач для контакт центру.
remed.care
Ведення журналу дзвінків
  • фіксація всіх вхідних та вихідних дзвінків;
  • перегляд журналу дзвінків та детальної історії;
  • гнучкий пошук в журналі дзвінків;
  • створення задач: перепланування, дзвінки.
remed.care
Контроль за чергою
  • ведення черги на прийом;
  • перегляд сигнальник позначок для адміністраторів;
  • інформування пацієнтів про час очікування;
  • виклик пацієнтів на прийом.
remed.care
Обробка заявок
  • прийом та обробка заявок на консультації, діагностику, лікування;
  • надання інформації про послуги медичного закладу;
  • переадресація заявок до відповідних фахівців.
Додаткові можливості
remed.care
Брендований мобільний додаток
  • запис на прийом (чи послугу) онлайн через додаток з підтвердженням адміністраторами чи без;
  • перегляд доступних лікарів для запису в медичному закладі;
  • перегляд послуг лабораторії та запис;
  • перегляд в календарі особистих записів пацієнта;
  • повідомлення та нагадування про візит, а також PUSH повідомлення про рух пацієнта в медичному закладі;
  • перегляд наданих послуг та чеки;
  • перегляд результатів аналізів.
remed.care
WEB кабінет пацієнта
  • запис на прийом (чи послугу) онлайн через додаток з підтвердженням адміністраторами чи без;
  • перегляд доступних лікарів для запису в медичному закладі;
  • перегляд послуг лабораторії та запис;
  • перегляд в календарі особистих записів пацієнта.
  • перегляд наданих послуг та чеки;
  • перегляд документів після візиту (консультативні заключення, УЗД);
  • перегляд результатів аналізів.
Телемедицина + функціонал медичного закладу

Ми створили унікальний продукт на ринку інтегрувавши між собою платформу телемедицини REMED TELEMEDICINE та МІС REMIS - це дозволяє комплексно надавати медичні послуги як онлайн з можливістю попередньої відаленної діагностики використовуючи портативні медичні прилади, та повним супровідом пацієнта до або після візиту до вашого медичного закладу.

Інтеграція з вашим сайтом:
  • Записи на прийом через сайт
  • Перегляд візитів та документів
Інтеграція з CRM-системою:
  • Зберігання даних про пацієнтів
  • Управління взаємовідносинами з пацієнтами
ШI аналітика даних:
  • Збір та аналіз даних про звернення пацієнтів
  • Формування різноманітних звітів
Зв’яжіться з нами
Будь ласка, заповніть коротку інформацію, аби наші спеціалісти могли якомога швидше зв’язатися з вами і відповісти на всі ваші питання.

    Вас цікавить
    Контактна інформація