Ми використовуємо файли cookie
Ми активуємо всі файли cookie за замовчуванням, щоб забезпечити належне функціонування нашого веб -сайту, реклами та аналітики відповідно до Cookie Policy та Політики конфіденційності.
Повнофункціональна лабораторна інформаційна система (ЛІС), здатна підтримати всі основні бізнес-процеси клініко-діагностичної лабораторії у складі амбулаторного лікувально-профілактичного закладу, стаціонару чи незалежного клініко-діагностичного центру.



Ми робимо процес взаємодії пацієнта з лабораторією легким, швидким та зручним.
Робота з контрагентами
Зручна система маркування
Автоматичні норми показників
Підключення лабораторного обладнання
Інформування про готовність аналізів, контрагентами, платниками
Автоматичний розрахунок показників

Можливість для пацієнтів попереднього запису з предоплатою чи післясплатою. Врахування зовнішніх чи внутрішніх направлень від медичних закладів чи лікарів.
Управління плануванням аналізів, записом на аналізи дитині, вибір кабінету, запис на пакетні послуги або на послуги по страховій.

Модуль дає змогу управляти забором біоматеріалу, сортувати біоматеріали, управляти витратними матеріалами та приймати зовнішні замовлення клініки. Регулювання черги біоматеріалів та їх подальша функціональна підтримка.

Модуль дає доступ до управління біоматеріалами та аналізами в рамках медичного закладу. Система дає змогу переміщати, відбраковувати та управляти прийняттям біоматеріалу на всіх рівнях системи

Модуль відкриває можливості управління аналізами та біоматеріалами, їх заповненням, аналізом та відправкою готових результатів пацієнту. Лаборант має змогу користуватись зовнішнім обладнанням та мати оперативну інформацію щодо історії хвороби пацієнта та отриманих аналізів.
Можливості ЛІС

Список очікування або жива черга для взяття біоматеріалу, окремі підмодулі планування, взятих та відправлених проб пункту забору. Перегляд списку аналізів по направленням. Можливість частково взяти аналіз зі списку направлень.

Медсестра чи лікар, мають можливість швидко знайти потрібного пацієнта (пошук, qr код), та виконати забір потрібного біоматеріалу. ЛІС підтримує друк різних розмірів штрих-кодів та вказання матеріалу забору при оформленні замовлення.

Можливість переглядати та брати до виконання направлення безпосередньо в системі. Підтримується прив’язка до пацієнта, перегляд діагнозів та необхідних біоматеріалів. Для зручності доступний контроль статусу виконання аналізів у реальному часі.

Можливості перезабору забракованого біоматеріалу зі збереженням інформації щодо аналізу. Перегляд історії перезабору в рамках створених аналізів. управління к-стю перезаборів та витратними матеріалами в рамках існуючого функціоналу.

Медсестра має змогу сортувати біоматеріали в відповідні кабінети. Сортування на зовнішні та внутрішні лабораторії. Лаборанти мають змогу приймати біоматеріали у відповідні лабораторії для подальшої роботи. Доступне сканування через штрих-коди.

Лаборант має змогу в будь-який час переглянути історію показників по обраному аналізу та показнику. Система допомагає підсвітити ті значення, які виходять за норми, для швидкого реагування в момент надання аналізу.

Лаборант має змогу працювати з референтними значеннями аналазів. Їх диференціація щодо віку, статі, вагітності. Можливість працювати з різними типами показників та їх групування.

Адміністратор лабораторії або лаборант має змогу групувати аналізи в один файл для зручності відправки клієнту. Також є змога групувати зовнішні файли контрагентів в один аналіз по пацієнту.

Підключення різноманітного лабораторного обладнання: аналізаторів, планшетів, штативів, сортувальних станцій, штрихкодерів та інше.

Показники в аналізах підставляються залежно від віку, статі та тижня вагітності, за необхідності.

Автоматичний розрахунок кількості необхідних контейнерів для забору на основі власної ємності контейнерів та виконуваних тестів.
Як розгортається платформа для нових клієнтів